View Full Version : Skwuig Schrijfuitdaging 29: Opdracht
Nienna
6 July 2008, 12:17
Associatie-schrijven
Jawohl, dan hierbij toch de nieuwe opdracht. Deze keer is het uitgangspunt uitermate simpel: het verhaal moet geschreven worden op basis van de volgende foto:
http://i4.photobucket.com/albums/y121/Gothwic/ssu%2029/fruitcorso2.jpg
De onderwerpkeuze is verder dus vrij, het enige criterium is dat het duidelijk moet zijn hoe de foto in het verhaal verwerkt is: we willen de inspiratie terug zien in het verhaal. Hoe je dat doet is vrij, dus wees creatief! We hopen dat deze ruime opdracht veel mensen zal inspireren om een verhaal in te zenden.
Op een rijtje:
- gebruik de afbeelding als uitgangspunt/inspiratie
- setting is vrij
- perspectief is vrij
- aantal woorden: tussen de 200 en 2000
Deadline: volgt, maar valt hoogstwaarschijnlijk half augustus.
Veel succes allemaal!
Groetjes, Brigitte&Nienna.
Paz rae
6 July 2008, 12:35
Wat een tof huisje B)
zwarte_wolf
6 July 2008, 14:32
Hier kan ik wel wat mee denk ik. :)
Sianna
7 July 2008, 00:28
Vraagje: moet het exact dit huisje zijn of mogen er ook wat dingetjes aan veranderd of erbij gefantaseerd worden?
Leuke opdracht! :dance:
Nienna
7 July 2008, 21:53
Vraagje: moet het exact dit huisje zijn of mogen er ook wat dingetjes aan veranderd of erbij gefantaseerd worden?
Leuke opdracht! :dance:
Jazeker, zolang we maar duidelijk de inspiratie die jij uit de foto hebt gehaald kunnen herkennen :)
Sianna
8 July 2008, 00:14
Gaaf! B)
Bedankt! Ik ga broeden. ^_^
Inwinyàre Aranel
8 August 2008, 23:26
Inzendingentopic?
Paz rae
9 August 2008, 23:13
Met zo weinig woorden ga ik toch iets proberen want schrijfzin! ^_^
Nienna
14 August 2008, 20:20
Ok, ik ben er ook weer ;) Net terug van vakantie.
Ik open het inzendingentopic dit weekend. en hoop dat er uberhaupt mensen zijn die wat hebben geprobeerd op te stellen. Ik laat het topic dan gewoon een week open.
Wens iedereen nog veel inspi en zin en succes ^_^
Paz rae
15 August 2008, 22:33
Nou, kom maar op! Alle uitzendingen staan te trappelen ;)
Brigitte
16 August 2008, 00:16
Mooi zo want mijn operatie is achter de rug en ik ben weer helemaal beter en klaar om alle inzendingen te lezen en te voorzien van commentaar. Dus ben benieuwd wat jullie allemaal geschreven hebben.
Nienna
28 August 2008, 19:40
Het inzendingentopic blijft open tot zondag (31 augustus). Ik hoop dat er nog wat inzendingen komen zodat we geen 'automatic winner' hebben :)
Ramirez
1 September 2008, 22:19
O shit... Mag het nog 1 dag langer? Zegmaar tot morgenavond?
Heb mijn verhaal al af, moet het alleen nog even nachecken en dat kan pas morgenavond :ph34r:
Nienna
2 September 2008, 11:01
:P
Dat is prima, maar voor een volgende keer:
PM de mod die de inzendingen niet beoordeelt, want hierdoor gaat het anonieme element een beetje verloren...
Ramirez
2 September 2008, 19:14
Ohw ehm...
Ik was scheel aan het kijken gisteren... zat bij het verkeerde topic :ph34r:
Dus nu weet je het toch niet ;)
Nienna
8 September 2008, 10:48
Me dunkt dat er nu wel genoeg tijd voorbij is gegaan, dus het topic is gesloten.
Jammer genoeg maar één inzending, wil de schrijver/schrijfster daarvan zich melden? Brigitte en ik zullen uiteraard nog wel feedback opstellen :)
Paz rae
8 September 2008, 22:44
Hoi, dat was ik -_-
Nienna
10 September 2008, 08:29
Hoi, dat was ik -_-
Dat vermoeden had ik al, aan de stijl te zien :P Anyway, contact mij voor ideeen voor SSU 31?
Paz rae
10 September 2008, 10:31
Ohja ohjee ja daar zeg je wat! Ik zal er eens op broeden.
Brigitte
15 September 2008, 18:44
Kan ik mijn commentaar op het verhaal gewoon hier posten?
Nienna
16 September 2008, 09:00
Wat mij betreft graag, dan post ik mijn feedback ook gewoon in het topic :)
Brigitte
17 September 2008, 15:17
Ik vind dat het verhaal op een fijne manier geschreven is. je begint op tijd op een nieuwe regel. je verhaal loop in een lekker thempo. In het begin dacht ik dat ik een mooi verhaal zou gaan lezen over een bijzondere man. De twist op het einde was daarom verrassend.
Copyright © 2003 - 2008, Skwuig