PDA

View Full Version : Efteling Meet 2010

Pagina's : [1] 2

Faust
18 July 2010, 20:46
Hallo Skwuig!

Zoals elk jaar, gaan we ook dit jaar met Skwuig naar de efteling toe! En wel op 13 spetember dit jaar. Als je nog nooit bent geweest, grijp nu je kans op een van de zeldzame Skwuig meetings, en als je wel al eens bent geweest, weet je hoe gezellig het elke keer is!

Komt een, komt allen!

Momenteel komen de volgende mensen:

Zeker
Juhani
Nienna
Faust
Lizardt
Martin
Every
Zaphod

Misschien
Candyman
Mellon
Menorah

Rúna
18 July 2010, 22:59
Noohhh.. dan woon ik al in IJsland.. :O

Faust
19 July 2010, 00:55
Noohhh.. dan woon ik al in IJsland.. :O

Hoe bedoel je? Voor hoe lang?

Rúna
19 July 2010, 13:32
Voor een half jaar, vanaf 26 augustus.
Daarna drie maanden Lapland!

En dan heb ik tegen die tijd hopelijk de studiekeuzeknoop wel doorgehakt.. :P

Zaphod
19 July 2010, 18:19
Ik ga vrij regelen. Kan me ni verrotten wat de baas vindt.

Every
20 July 2010, 06:09
Er zal trouwens vanuit Gouda ook een auto vertrekken ^^ Tenzij ik alleen ben, dan kan ik nog overwegen met Faust mee te rijden ^^

Dus mensen uit omgeving Gouda kunnen met mij mee!!!

Faust
20 July 2010, 10:00
Voor een half jaar, vanaf 26 augustus.
Daarna drie maanden Lapland!

En dan heb ik tegen die tijd hopelijk de studiekeuzeknoop wel doorgehakt.. :P

Cool, zou ik ook wel willen doen.

@Zaphod: Je staat op het lijstje!

Inwinyàre Aranel
20 July 2010, 17:41
Een misschientje voor mij, het lijkt me natuurlijk ontzettend leuk om te komen, maar ik heb dan wel gewoon niet-skipbaar onderwijs, dus het hangt van m'n rooster af.

Holly Short
20 July 2010, 19:27
Ik vind maandag ook niet echt de meest geschikte dag :P Eerst mijn rooster maar afwachten dan, misschien valt het mee.

Leetah
20 July 2010, 19:45
Ik moet ook mijn rooster afwachten. Heb nu eindelijk een baan en dat gaat voorlopig even voor.
Maar ik hoop dat ik mee kan. Vorig jaar was gezellig!

Candyman
25 July 2010, 12:46
Misschien :) Lijkt me leuk, maar het hangt van tijd/geld dingen af enzo.

Faust
25 July 2010, 22:13
Staat erop!

Gardian
5 August 2010, 10:02
even mijn portomonee afwachten. Lijkt me zeker tof weer eens mee te gaan. Every! ik claim een lift als ik mee ga ^^ woon 10 minuten van gouda af :)

mellon
5 August 2010, 10:30
Arrrgh ik wil echt heel erg graag, alleen moet ik mijn portemonnee afwachten En dan nog zien hoe ik er kom, heb geen ov kaart meer en ook geen kortingskaart.

Menorah
13 August 2010, 15:51
Oy, lijkt me leuk om na drie jaar niet te zijn geweest weer eens te komen! :P Ik denk wel dat ik kan, maar zet me eerst nog maar even op misschien.

Faust
17 August 2010, 09:23
Het lijstje is weer bijgewerkt!

Holly Short
17 August 2010, 19:26
Ik heb sowieso college op maandag zie ik :( En Generatieve syntaxis klinkt op de één of andere manier alsof het wel nuttig is om bij het college aanwezig te zijn.. :P

Inwinyàre Aranel
17 August 2010, 22:49
Vergeet het maar, ik heb ook colleges.

Faust
18 August 2010, 00:39
Jammer. Lijst weer aangepast.

Leetah
30 August 2010, 23:01
Ik heb eindelijk mijn rooster voor september binnen en ik moet de 13e werken. Dus geen Efteling-meet voor mij.
Veel plezier!!!

mellon
31 August 2010, 10:40
De Efteling is best duur geworden :S, hoe doen jullie het met de kaartjes. Wie weet of er nog ergens korting te halen is, buiten airmiles en/of online ticket kopen.?

Faust
31 August 2010, 14:16
Wij komen helaas niet in aanmerking voor de groepskorting, dus dan zijn alle kortingsmogelijkheden met uitzondering van diegenen die je net zelf noemde uitgeput. Ik denk dat het voor ons gewoon every man for himself wordt, en gewoon kaartjes kopen, zij het aan de kassa, of bij de AH met Air Miles.

De prijs is nu inderdaad ook vehoogd, naar €31 p.p. En de lijst in aangepast!

Nefke
31 August 2010, 16:54
Tip: op marktplaat bieden veel mensen goedkopere kaartjes aan.. en als er toevallig iemand in de buurt woont heb je geen risico van opsturen e.d...

Tja ik zou gewoon gaan werken die 13e ware het niet dat ik op vakantie ben.. dus hoe groot fan van de efteling ik ook ben, ga ik deze keer niet mee :).

Gardian
1 September 2010, 12:05
Ik moet toch passen. ><

Every
1 September 2010, 18:03
Bij de AH zijn ze nog 'ouderwets' 29 euro, dus dat is al goedkoper dan aan de kassa bij de Efteling. Maar ja, het is nogal duur geworden

Yoram: vind je het erg als ik vanaf Utrecht met jou mee rijd? Dat zet ik mijn auto wel bij Nora neer en rij ik vanaf haar met jou mee. ^^
(nu maar hopen dat ik niet al te veel file heb zo in de ochtend spits...)