PDA

View Full Version : Blood sucking vampires

Pagina's : [1] 2

The Grim Squeaker
5 January 2010, 18:22
Aangezien het forum wel weer eens uit de dood op mag staan & twilight hier ongekend populair is - een vampierpoll ;)

Welke vampier - of vampiersoort uit de mainstream media spreekt JOU het meest aan ?

Zaphod
5 January 2010, 20:03
Dit filmpje moet toch wel mijn antwoord weergeven en uitleggen in een keer....
B-Wd-Q3F8KM

Paz rae
5 January 2010, 21:36
Erm. Eric natuurlijk. No one looks better in pink spandex! Met als sterke tweede Spike.

Meelaynah
5 January 2010, 21:42
Lestat. Sexy en filosofisch. En volgens de film kan ie nog geweldig zingen ook :p
Crepsley is old&boring, Edward glinstert, Angel is gaaf maar een mietje, Spike is ook te emo en lelijk nu hij oud is, Blade probeert veel te hard stoer te zijn, oud en nog ouder is gewoon wat te oud, Pratchett's stijl ken ik niet, Count von Count heeft obsessief-compulsieve persoonlijkheidsstoornis, Duckula is wel leuk maar blijft een cartoon, de Salvatores zijn beter (met name evil Damon) maar het blijft een waardeloze Twilight-ripoff, I Am Legend begín ik niet eens met afkraken, en qua weerwolven... Gabriel uit BLood&Chocolate heeft wel het hele mysterieuze sexy air om zich heen hangen, maar het blijft natuurlijk een vampier-poll. En team Jacob is bij deze weggeveto'd.

Dus: Lestat For President! Marius for vice-president!

Watu_HuqTik

The Grim Squeaker
5 January 2010, 21:48
de Salvatores zijn beter (met name evil Damon) maar het blijft een waardeloze Twilight-ripoff,

Eeehm - the vampire diaries zijn al bijna 20 jaar oud - ietsje ouder dan Twilight dus ;)
Het besluit het nu alsnog te verfilmen is daarentegen vast wel ingegeven door het succes van de sparkle films.

Meelaynah
5 January 2010, 22:10
Ik ken ook alleen de serie ^_^

Tsukiko-chan
5 January 2010, 22:22
ik ken maar 3 ofzo, dis ik dorf niet echt te zeggen, maar ze moeten bloedzuigen, branden in de zon en dood gaan als je ze spiest :P maar ze hoeven niet lelijk en vleermuizig te zijn.

Paz rae
5 January 2010, 22:24
En urgh, Spike is zo NIET Angels sidekick. Eerst is hij jaloers omdat Angelus Dru's sire is en daarnaast heeft hij gewoon een poephekel aan "puppy". Spike is meer the rebel child :DL: Tijd dat ik weer eens een Buffy seizoen koop..

Meelaynah
5 January 2010, 23:17
Dit filmpje moet toch wel mijn antwoord weergeven en uitleggen in een keer....
B-Wd-Q3F8KM

Episch :dance:

Faust
6 January 2010, 09:01
Lestat bij uitstek. De eerste post van Meelaynah geeft de redenen wel goed weer, denk ik zo...

Meelaynah
6 January 2010, 15:27
Jij gaat ook voor de sexyness van Lestat? :p

Nefke
6 January 2010, 16:18
Alle vampieren zijn stom! Behalve die uit Sesamstraat! :P

Calimera
6 January 2010, 17:27
Graaf Tel natuurlijk B)

Faust
6 January 2010, 21:11
Jij gaat ook voor de sexyness van Lestat? :p

Jazeker, als ik een gay-lover zou willen, zou Lestat een zeer geode keus zijn :P

Anonymous
7 January 2010, 09:54
Ik mis een beetje de vampiertjes uit WOD maar dan wel de Masqurade versie, die andere is zo lame...

Maar als ik uit dit rijtje moet kiezen is het Toch Lestat en Graaf Tel :D

Lucius
7 January 2010, 10:35
Nou de vampier Die Niet Mag Ontbreken in dit rijtje is toch écht Alucard uit de Hellsing serie :wub:

Maar toch stem ik voor Blade, Afro-Amerikaanse vampiers FTW :p

TheEvilMoustache
9 January 2010, 09:32
Ik ga oppervlakkig klinken but a good ol' vampirehunter geared with garlic, crucifixes, a crossbow or shotgun will make my day ! Niet alleen zie ze er cool uit met hun outfit and cheasy oneliners, maar ze helpen ook de wereld om van dat gespuis weg te helpen.

Who cares about vampire and werewolves ? The true epic fight has yet to be fought ... and it will be between pirates between ninja's !

Ik heb wel een vampier of twee in mijn vriendenkring en ze mogen blijven omdat ik ze sympathiek vind. Maar ik hou ze wel in gaten *streelt kruisboog* :lol:

Meelaynah
9 January 2010, 10:44
Hugh Jackman heeft er nog nooit zo lelijk uitgezien als in Van Helsing.

Zou een episch gevecht niet zijn tussen weerwolf-piraten en vampier-ninja's? :dance:

The Grim Squeaker
9 January 2010, 11:31
Hugh Jackman heeft er nog nooit zo lelijk uitgezien als in Van Helsing.

Zou een episch gevecht niet zijn tussen weerwolf-piraten en vampier-ninja's? :dance:

Weerwolf piraten ? Is al dat zeewater niet net een BAD ;) ?

Zaphod
9 January 2010, 11:46
Weerwolf piraten ? Is al dat zeewater niet net een BAD ;) ?

"Why does it smell like wet dog in here?"

Dagnal Ungarth
10 January 2010, 10:43
Old style <3
In het begin vond ik die van Anne Rice en WOD wel leuk, maar intussen ben ik echt helemaal uitgekeken op dat geromantiseerde geneuzel. Niet dat er geen romantiek in die film met Gary Oldman zit, maar da's toch anders :P

BlackScorpion
10 January 2010, 22:05
Hey, waarom staat Vayl van de Jaz Parks serie er niet bij?
Hot stuff!!

Van al de bovenstaanden ken ik enkel old style Dracula en Edward Twilight.
En van die 2 kies ik toch écht wel Eddie!

The Grim Squeaker
10 January 2010, 22:09
Hey, waarom staat Vayl van de Jaz Parks serie er niet bij?
Hot stuff!!

Van al de bovenstaanden ken ik enkel old style Dracula en Edward Twilight.
En van die 2 kies ik toch écht wel Eddie!

Ik vind het feit dat Belgie niet aan sesamstraat doet nog steeds bizar ;)

Tsukiko-chan
11 January 2010, 13:23
Ik vind het feit dat Belgie niet aan sesamstraat doet nog steeds bizar ;)

Briljant :dance: Doen ze daar echt niet aan semamstraat, vind het best eng :P Je hebt de amerikaanse, en de arabische, damn, zonder sesamstraat geen kindertijd n_n

Meelaynah
11 January 2010, 13:36
Hoe meer van de Vampire Diaries ik zie, hoe meer sexy Damon probeert te wedijveren met Lestat voor de 1e plaats :p