View Full Version : Farmville
Calimera
6 November 2009, 11:32
Je kunt via je facebook het spelletje farmville spelen. Je begint als eenvoudig boertje en groeit door dingen te verbouwen uit tot een grotere boerderij en meer te verbouwen gewassen. Zijn er nog meer mensen op skwuig die zich aan dit verslavende spel wagen.
Zo ja, wil je dan buurtjes worden! ^_^ Zo nee, maar heb je wel facebook. Dan wil ik wel vriendjes worden...
Farmville is echter heel leuk voor mensen met de vraag wat te doen in je vrije uurtjes...
Mara
19 January 2010, 12:47
Een beetje laat, maar ik heb ook farmville! Volgens mij zit je nog niet bij mijn vriendjes sowieso?
Calimera
19 January 2010, 20:00
Je moet me eerst op facebook toevoegen volgens mij, zoek op Boerin Dam ;)
Menorah
19 January 2010, 20:59
Jaaa, ik heb ook een best aardige farm (level 30 volgens mij). Alleen op het moment ligt het eventjes een beetje stil door schooldrukte, maar sla binnenkort vast wel weer aan het ploegen. :P
BlackScorpion
19 January 2010, 22:15
Ik heb ook een Farmville, maar steek er niet heel veel tijd meer in vrees ik. Al die vruchten plukken en dieren kammen enzo. Ik zit op het moment op level 20...
Mara
20 January 2010, 10:09
Ok, Menorah, ik heb jou als farmvriendje gerequest, en Calimera, ik heb jou als FBvriendje gerequest. Black Scorpion, mag ik jou misschien ook aanmelden? Ik kom nog buren tekort <3 Maar ik weet niet wie je bent op FB, misschien kan je daar even een PM over sturen?
The Grim Squeaker
20 January 2010, 13:02
Deze moest even :p
http://cdn.leasticoulddo.com/comics/20100120.gif
Calimera
20 January 2010, 13:44
Haha, zo zit het dus :P
mellon
22 January 2010, 09:22
Ik heb nu ook farmville op facebook, het nog niet erg veel, ben ook nog maar net begonnen
joyz
22 January 2010, 10:13
Ik ben ook actief op farmville met Joyce Bla als facebook-account.
Edit:
Blijkbaar is er nog iemand met dezelfde account naam,
ik ben iig te herkennen aan m'n avatar (zelfde foto als hier).
Mara
22 January 2010, 12:37
Ik kreeg maar 1 Joyce Bla, maar daar stond weer geen foto bij...
BlackScorpion
22 January 2010, 19:17
Ik neem aan dat er geen manier is om buren toe te voegen, zonder deze vriend te maken op Facebook? Niet dat ik jullie niet als vriend wil, maar ik heb de gewoonte om enkel mensen toe te voegen die ik ook in het echt ken, zoals collegas...
mellon
25 January 2010, 20:13
Hoe krijg je eigenlijk van die 'flappen'? De 'coins' weet ik nu wel, dat gaat lekker. Maar daarnaast staat zo'n blokje met van die groene biljetten en een getal ernaast, hoe krijg je er meer van? Ik snap het nog niet helemaal.
Help?:unsure:
Logeg
25 January 2010, 21:16
Echt geld ruilen voor nepgeld, en waarschijnlijk krijg je er ook wel één elke keer dat je level up gaat
Calimera
25 January 2010, 22:03
Bij elk level omhoog krijg een farmville dollars en soms met speciale acties. In die mystery gifst kun je nu ook fv-dollars vinden. En natuurlijk ook het echte geld inruilen, maar dat doen alleen de tragische die-hards. Daar moet je maar niet aan beginnen...:P
Anonymous
25 January 2010, 22:05
Ik speel ook farmville dus als je me wilt toevoegen. Ga je gang!
mellon
25 January 2010, 22:38
Hoe heet je dan?
Copyright © 2003 - 2008, Skwuig