PDA

View Full Version : Weerwolven 27B ~ Weg met de talen

Pagina's : [1] 2 3 4

Amilmarith
26 October 2009, 19:49
Ik weet dat veel mensen het er niet mee eens zijn, maar mijn frustratie moet er even uit ;).

Talen zijn erg belangrijk, schijnt. Zelfs zo belangrijk dat je er op de middelbare school niet meer aan ontkomt. Je wordt gedwongen tot het leren van talen, terwijl andere mensen wiskunde wel mogen laten vallen. Dit kan zo niet langer, de opmars van het belang van talen moet worden stop gezet.

Slecht:
Docente Frans; De conversie wolf. Zij heeft zo'n talent in les geven dat ze eenmalig iemand over kan halen dat Frans een geweldige taal is en dat die persoon zich daarvoor gaat inzetten.
Leerling Duits; Gewone wolf. Ze is zo goed in de taal, nog even en ze kan haar rapport afsluiten met een 10.

Goed:
Het slimme meisje; Ziener. Slim, knap mooi. Door haar gaven kan ze doordringen tot wat iemand werkelijk is.
Tutor Wiskunde: Beschermengel. De uitleg van deze tutor is zo goed dat ze één iemand per nacht kan beschermen tegen de overhaal technieken van de talenfans.
Docent Natuurkunde: Priester. Een vrolijke man. Door dat hij logisch kan beredeneren kan testen of iemand de talenkant op is gegaan of nog steeds met liefde de opgaven van zijn vak maakt.
Verveelde nerd: Cupido. Alles gaat hem gemakkelijk af, dus daarom droomt hij af en toe weg naar de onbereikbare meisjes, maar hij weet heel goed dat hij geen kans maakt en wie wel.

De alleskunner: Zandmannetje. Is zowel goed in talen als in de bètavakken, maar heeft toch een liefde voor talen en zal daarom willen overlopen naar de talenkant

Regels
- Niet stemmen = stem op jezelf
- 2 keer niet stemmen resulteert in je dood.
- De priester mag max. 2 keer zijn wijwater gebruiken. Zelf mag hij de momenten kiezen.

Candyman
Every
Faust
Holly ShortOnschuldig, Lynch 2 (wijwater) Lunch 4
Inwinyare Aranel
Joyz Onschuldig Lunch 2
Juhani Schuldig Lynch 3 <3
Logeg Onschuldig Lynch 3 <3
Meelaynah
Menorah Onschuldig Lynch 1
Nayka Onschuldig Lunch 1
Nefke Onschuldig Lunch 3
SinRaven

Amilmarith
30 October 2009, 14:55
Rollen zijn opnieuw verstuurd, dus je nieuwste rol geld!

Deadline: Maandag 2 November

Nefke
30 October 2009, 15:04
Check!

En bij deze een link naar Wiskundemoppen (http://www.simonsingh.net/Joke_Competition.html), omdat ze leuk zijn!

Nayka
30 October 2009, 19:38
Uhm... ik weet niet of er iets niet goed is gegaan, maar ik heb nog geen pm gehad met mn nieuwe rol...

Amilmarith
30 October 2009, 20:03
Uhm... ik weet niet of er iets niet goed is gegaan, maar ik heb nog geen pm gehad met mn nieuwe rol...

Ik heb je rol nog een keer gestuurd :)

Nayka
30 October 2009, 22:03
Ik heb hem nu wel ontvangen!

Logeg
31 October 2009, 00:18
Rol ontvangen, ik heb er nog steeds veel zin in ;)

Juhani
31 October 2009, 00:40
YAY!
(Zal je zien dat ik als karma er vannacht aan ga :P)

Ik zag toevallig dit plaatje vandaag op Failblog en vond het wel toepasselijk. Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo Fail maar moest er hard om lachen:

http://failblog.files.wordpress.com/2009/10/epic-fail-math-fail.jpg

Candyman
31 October 2009, 04:33
Rol ontvangen, kom maar hier met die alfa's!

Meelaynah
31 October 2009, 12:34
Rol ontvangen.

joyz
31 October 2009, 13:50
Heb m'n rol ontvangen, kom maar op met die beta-vakken!

SinRaven
1 November 2009, 05:11
Weer mijn rol ontvangen :D

Faust
1 November 2009, 22:03
Ook rol onvangen, weer.

Every
1 November 2009, 22:14
Rol ontvangen... tis maar goed dat ik een beta gerichte opleiding heb gedaan.

Amilmarith
1 November 2009, 23:02
Mensen denk aan de deadline morgen. Alle nachtwezens, dus ook het zandmannetje!

Amilmarith
2 November 2009, 22:29
Er was weer een schooldag voorbij. Dit keer was het Nayka die overspannen thuis bleef, om voorlopig niet meer op school te komen. De druk van al die duizenden woordjes die ze moest leren is haar te veel geworden. Natuurlijk was ze een hard studerende N&T'er.

Deadline voor de stemmen: Donderdag 22:00

Faust
3 November 2009, 23:00
Ik prik Logeg en Nefke, omdat ik het gewoon echt niet weet.

Every
4 November 2009, 09:29
Ik stem op Joyz

En daarnaast wil ik Faust voordragen als klassepresident. Ik heb het idee dat onze dictator dit erg goed kan.

Nefke
4 November 2009, 09:50
Ik stem op Holly Short omdat ik nog niets gehoord heb van haar.. te hard woordjes aan het leren?

Daarnaast weet ik van Faust in ieder geval dat hij een wiskundenerd prikt als bm aka vertrouwen wordt beloond.

joyz
4 November 2009, 10:57
Every maakt zich uiteraard meteen verdacht door op mij te stemmen...
En Nefke d'r humor moet ook beloont worden met een burgemeesterstem!

Logeg
4 November 2009, 14:06
Om in het thema van statistiek en kansberekening te blijven, hebben mijn zeer ingewikkelde formules de volgende resultaten opgeleverd (aka de dobbelsteen zei het me te doen):
Faust vertrouw ik niet met al zijn dienstreizen naar het buitenland
Every daarentegen moet wel een afschuw van talen hebben.

Candyman
4 November 2009, 14:30
Menorah is wel erg stil...wellicht om een talenknobbel te verbergen?
En verder lijkt Nefke me wiskundenerd genoeg om ons te leiden.

Holly Short
4 November 2009, 18:07
Dat is niet eerlijk Nefke, want de eerdere posts zijn verwijderd dus ik had wel al gepost :P

joyz mag burgemeester worden.

Meelaynah
4 November 2009, 21:42
Faust voor de lynch, omdat ongefundeerde stemmen altijd erg makkelijk zijn.
Nefke omdat ze in ieder geval nadenkt over haar stemgedrag.

Faust
4 November 2009, 21:56
Faust voor de lynch, omdat ongefundeerde stemmen altijd erg makkelijk zijn.

En vooral noodzakelijk in de eerste ronde, omdat er geen andere info beschikbaar is... <_<