View Full Version : Concerten
Paz rae
29 September 2009, 09:50
You know the drill, naar welke concerten ga je, wil je, ben je geweest?
Nou ja, ik wil graag naar Mika (13 maart, HMH), maar ik vind HMH niks en +- €40,- wel veel geld. Ook al hoor ik alleen maar goede dingen over 'm live, dus ik moet even snel beslissen.
En ik ga misschien mee naar Pendulum, net nieuw ontdekt maar dat vindt mijn vriend leuke muziek ;)
Every
29 September 2009, 11:34
Tja, wat heb ik nog op mijn lijstje staan...
30 oktober Depeche Mode in Oberhausen
6 december Rammstein in Arnhem
Ik wil eigenlijk best naar Muse 14 november in Ahoy maar wil niet alleen... en toch weer 40 euro...
En ik ga ergens in november al naar de Chippendales ^o^ Wat? is toch ook op de planken *bats eyelashes*
Nienna
29 September 2009, 19:52
@Paz; HMH heeft geen sfeer, maar wel een goede sound. Als je Mika echt leuk vind zou ik het gewoon doen!
Ik ga net als Every nog naar Rammstein op zes december!
Juhani
29 September 2009, 19:54
Nou ja, ik wil graag naar Mika (13 maart, HMH), maar ik vind HMH niks en +- €40,- wel veel geld. Ook al hoor ik alleen maar goede dingen over 'm live, dus ik moet even snel beslissen.
Ik heb Mika live gezien vorig jaar en het was echt heel gaaf!! Ik zit zelf ook te twijfelen over de HMH maar wat je zegt: het is nogal wat geld...
Corrigan
2 October 2009, 02:40
Mika is live inderdaad erg leuk. Ik heb hem vorig jaar gezien in het Westerpark.
Dit jaar ga ik nog naar de Heideroosjes (8 oktober, Tivoli de Helling), Muse (14-11) en Rammstein (6-12). Bij die laatste is Skwuig goed vertegenwoordigd :P
Is Muse niet al uitverkocht?
Every
2 October 2009, 23:20
Eergister nog niet... wellicht nu wel ^^
Holly Short
23 November 2009, 22:05
Voor wie Muse gemist heeft, ze komen 19 juni weer spelen in het Goffertpark in Nijmegen :) Ik weet niet zo goed of ik kaartjes moet kopen, gezien het feit dat het me een hoop geld bespaart als ik gewoon buiten de hekken ga zitten luisteren (er praktisch tegenover wonen heeft wel voordelen :P) en ik eigenlijk stiekem nog niet zó veel van Muse ken..
Anyway kaartverkoop begint zaterdag.
Pinky
23 November 2009, 23:45
Als ik ga, dan ga ik gratis. Muse is leuk, maar ook prima vanaf de gratis plaatsen :p
28 januari ga ik naar Manowar in de 013.
Faust
24 November 2009, 08:49
2 t/m 4 december ben ik in Odense, Denemarken. Op de 3e is er namelijk een concert van Valravn.
joyz
30 November 2009, 12:33
Ben al de hele ochtend aan 't stuiteren... vanavond naar Depeche Mode! :)
Faust
5 December 2009, 01:07
Ik kom net terug uit Odense, Denemarken, waar ik op een concert van Valravn ben geweest (ja, als je op de gstenlijst wordt gezet, dan reis je dat wel even :P). Meet vooroptreden van een redelijk nieuwe band: Euzen. Zeker de moeiten waard.
Every
6 December 2009, 23:50
Rammstein was erg goed!!!
En het voorprogramma was ook niet al te shabby ^^
@joyz: 30 oktober in Oberhausen naar Depeche Mode geweest, was echt gaaf. We gaan in februari nog naar Dusseldorf (als ie nu wel doorgaat dan ^^)
mellon
7 December 2009, 09:44
Komende vrijdag naar Stream of Passion, met in het voor programma Autumn
En op 14 januari naar Epica
Beide in Luxor Live en er zijn nog kaarten voor beide te bestellen!
pennyroyaltea
7 December 2009, 10:36
18 dec the gathering - bibelot dordrecht
7 jan epica - bibelot dordrecht
14 jan KITTIE - bibelot dordrecht
14 feb omnia - bibelot dordrecht (mogelijk moet ik dan achter de bar)
9 maart HIM - paradiso amsterdam
8 april pagans mind - bibelot dordrecht
nog even feesten voordat ik moedertje wordt (en t scheelt wel dat bibelot voor mij heel goedkoop is)
Nienna
7 December 2009, 10:57
Rammstein was erg goed!!!
En het voorprogramma was ook niet al te shabby ^^
Het was echt vet!!! Wat een show! En Engel! WAUW! Ik was blij!
Combichrist is ook tof :)
Corrigan
7 December 2009, 21:28
Het was echt vet!!! Wat een show! En Engel! WAUW! Ik was blij!
Combichrist is ook tof :)
Ja! Ik vond het ook helemaal geweldig! Engel was inderdaad zeer tof. Maar Feuer Frei vond ik ook wel hip.
Rúna
9 December 2009, 20:07
In maart is er weer Paganfest! :D In de 013, en in de Melkweg. (Yay, Melkweg!)
Dit keer met: Finntroll, Eluveitie, Equilibrium, Alestorm, Arkona, Varg en Dornenreich!
mellon
12 December 2009, 00:45
Stream of Passion was gaaaaaaaaf! Was echt heel erg goed en het geluid van de zaal was ook meer dan prima.
Meelaynah
14 December 2009, 14:59
Onlangs met Aranel en (voor degenen die hem nog kennen; Thamior Nailo) naar Racoon geweest. Goed geluid, mooie show, geweldige performance. Alleen een beetje jammer dat de show nagenoeg hetzelfde was als die van vorig jaar, maar dat ze juist het nummer waar Aranel zich enorm op verheugde (waarin ze 'Gorecki' van Lamb sampelen) niet speelden.
En Nailo heeft verstand van verlichting en zei dat die echt prut was (in een hele verhandeling over standjes, kruisen, en vingerwerk :p).
Maar OMG, wat kan die kerel toch fantastisch zingen!
En gisteren met Leetah naar Omnia's 'Old School' concert geweest. Het was erg leuk dat het inderdaad Old School was, ze speelden bijvoorbeeld een hoop nummers van Sine Missione (Flora, Epona, Mars, Priapus) wat een leuke afwisseling is, omdat bij de meeste concerten ze toch hun standaard riedeltje afwerken. Verder wat hele nieuwe nummers gehoord, waarvan er één wel mooi was, maar over het algemeen vond ik het niet echt spetteren van originaliteit.
De show was echter erg leuk, een paar grappige anecdotes gehoord, en weer bijgepraat met een paar kennissen die ik al een tijdje niet had gezien, dus toch een enorm succesvolle avond.
mellon
15 January 2010, 11:47
Gisteravond naar Epica geweest, was errug goed, alleen het voorprogramma was vaag, het was niet heel erg samenhangend qua muziek.
Update: 29 januari naar Delain in de Watt, Rotterdam
Skaoot
12 February 2010, 07:57
Maandag de Editors gezien, awesome show. En achteraf liepen ze de kroeg in waar ik zat met paar vrienden n_n Sta met ze op de foto _O_
Misschien volgende week naar Alkaline Trio, in maart naar Voodoo Glow Skulls en nog twee skapunk bands, en in april komen er 5tal bands waaronder Enter Shikari en Silverstein, lijkt me ook goede avond ^_^
Faust
5 March 2010, 18:33
Ik ga morgen kijken bij Cyberia in Tivoli.
Iemand nog naar Paganfest geweest/van plan te gaan? :)
pennyroyaltea
11 March 2010, 06:23
dinsdag naar HIM geweest.. ik verwachte een zanger die niet bij stem was en gillende keukenmeiden (zodat je t toch niet kon horen) zoals alle laatste 5 keren dat ik geweest ben..
en kreeg een geweldig voorprogramma (dommin) en een zanger die bij stem was (niet rookte) en weinig gillende keukenmeiden.. ik was verast.. alleen jammer dat hij zn oude werk beetje verkeerd zong (als in teksten kwijt raakte) maar heb wel een gezellig avondje uit gehad :) volgende concert..
dit weekend candy dulfer (ik zit achter de kassa)
Faust
11 March 2010, 11:48
Iemand nog naar Paganfest geweest/van plan te gaan? :)
Heb de afgelopen weekend gemist, en die van komend weekend kan ik niet halen. Geen Paganfest voor mij dus.
Copyright © 2003 - 2008, Skwuig