PDA

View Full Version : Skwuig onbereikbaar

Nuva
12 August 2009, 00:26
Beste Skwuigjes,

Aankomende donderdag gaat Skwuig verhuisd worden naar een nieuwe server, die het voor onze hosting aanbieder makkelijker moet maken om te beheren.

Uiteraard heeft het voor Skwuig het bijkomende voordeel dat we op een snellere en grotere server staan. We gaan er dus op vooruit, hoewel dat met onze 200 leden nog niet echt te merken zal zijn. In ieder geval kunnen we dan rustig uitgroeien tot 1000 leden in plaats van 500 :D

Helaas betekend dat ook dat Skwuig een tijdje niet bereikbaar zal zijn. Dit zal net als vorige keer per persoon verschillen, maar we streven er natuurlijk naar om het zo kort mogelijk te houden.

Omdat we de downtime een beetje willen beperken (maar zelf ook niet al te laat willen gaan slapen ;) ), gaan we donderdagavond om half 11 beginnen met het overzetten. Als alles goed loopt, dan kunnen de meeste mensen al iets na 11 weer op het forum terecht. In het slechtste geval zullen ze tot de volgende morgen moet wachten (het is afhankelijk van je internetprovider).

Ik hoop dat iedereen begrip heeft voor deze downtime. Zo niet, dan heb je pech, want ik kan er ook niet zoveel aan veranderen :rolleyes:.

Groetjes,

Nuva (en de rest)

Nuva
13 August 2009, 22:30
En het proces is in gang gezet!

Jullie merken het wel zodra skwuig even onbereikbaar en daarna bereikbaar word.

Paz rae
14 August 2009, 08:45
Goodmorning Skwuig! Bij mij deed hij het gisteravond na anderhalf uur nog niet, maar het lijkt er op dat alles nu fresh en clean is B)

Pete Somnium
14 August 2009, 09:32
Ik heb deze nacht wat testen gedraaid, en het lijkt er op dat wereldwijd, rond een uur of 8 (nederlandse tijd) deze morgen, het domein naar de goede, nieuwe server wees. Iedereen die na deze tijd nog niet er op kan/kon komen, doet er goed aan om zijn/haar browsercache eens leeg te gooien :)

Nuva
14 August 2009, 11:03
Alleen kunnen die dan helaas dit bericht niet lezen ;)

Meelaynah
14 August 2009, 15:54
Maar met een wijdverbreid sociaal netwerk als Skwuig komt het via via vast bij de juiste personen terecht :)

Nuva
14 August 2009, 22:19
Dat is waar. Eigenlijk is Skwuig net Hyves :P maar dan beter :D

Pete Somnium
16 August 2009, 22:37
Maar met een wijdverbreid sociaal netwerk als Skwuig komt het via via vast bij de juiste personen terecht :)

Ik ging hier inderdaad een beetje vanuit :)

hym88443hr
6 September 2010, 09:38
There is on pages of boundary seven, tan, three-quarter span UGG Adirondack (http://www.fancyuggboots.com/ugg-adirondack-c-174.html).