View Full Version : Hallo Skwuig!
Thomas Meijwaard
13 April 2009, 18:29
Hallo Skwuig, een ieder hier aanwezig! B)
Ik kon ook kiezen voor een van mijn diverse namen van Hemos tot Daeryl van de Vortex of Loriander.
Ik koos even mijn eigen naam, de creativiteit is even op! *O*
Uhm, wie ben ik?
26 jaar oud, vriend van een Skwuig lid (Eens kijken wanneer ze ontdekt dat ik hier ben) en student commerciele economie in Tilburg op de Internationale Evenementen Muziek en Entertainment Studie (IEMES CE in het kort ;)
Ik kwam hier na wat rond neuzen en onderzoek op internet over diverse festivals en jullie hadden de meest fantastische bron aan informatie die mooi past bij mijn werk. n_n
Mijn werk even hier gelaten, wat doe ik graag?
LARPen als het even kan, films kijken, dansen, lezen, organiseren, eten, slapen en tijd doorbrengen met mijn lief. :wub:
Paz rae
13 April 2009, 21:19
Hoi Thomas!
Waar larp je en wat speel je het liefst?
Naar welke planeet zou jij verhuizen als we aarde echt moeten verlaten?
Thomas Meijwaard
14 April 2009, 00:57
:wub:Hoi Thomas!
Waar larp je en wat speel je het liefst?
Naar welke planeet zou jij verhuizen als we aarde echt moeten verlaten?
Momenteel larp ik bij Vortex en speel ik bij factie licht de priester Hemos, een 7 punts cirkel trekkende goodie to be true priest 0) die uit gekkigheid dan maar de ganze dag op zijn knieën ligt, rituelen opvoert en zoals wij dat noemen met ons groepje 'kwartjes in ons telefooncel' gooit. :'D Beltegoed om te communiceren met onze god, tja we hebben veel lol met alle gekke dingen die we maken, demonen die we onder de duim houden. Tja... de rest mag je zelf uitzoeken IC! :P
En Atilla! Daar speel ik de meesterlijke oplichter Geraldus die al een dorp onder de juk brengt van de koning... een dode koning en wezens zo ver krijgt belasting te betalen, :P handelsbelasting etc, steelt, bedriegt en een ware antiheld is; (ik doe dit achter de schermen, ik zet andere als stropoppen voorop, de grote enge helden mogen het toneel op, ik doe de ... boekhouding ;) echt een bangerik die allemaal waardeloze skills kan van lezen tot het spoorzoeken, waarde schatten en oeh! Dolkvechten... als meest offensieve skill. Het is gewoon lekker kattekwaad uithalen en kijken hoe lang je ongestraft blijft leven! :'D ^_^ B)
En... als ik de aarde echt moet verlaten dan ga ik Venus want alle mannen komen van Mars en alle vrouwen van Venus, tja dan weet ik wel waar ik wil eindigen! Hopelijk gaat C er dan ook heen N! _O_ n_n :wub:
Paz rae
14 April 2009, 07:55
O god er valt nu pas een kwartje van wie je kan zijn :lol:
Nou ja, welkom!
ashalinda
15 April 2009, 13:12
Hey, nog een Atilla persoon! Alleen elbaria of ook einheri? Het kwartje is bij mij nog niet gevallen maar goed ik ken veel larp mensen nog niet echt bij naam (vooral de pc's niet)
Wat voor dansen doe je? Hoe lang al? Waarom?
Welkom hier in ieder geval, en misschien zie ik je binnen kort wel (vaste Atilla Larpster)
Edit: Oh wacht, die ben je (lang leve hyves :p)
Thomas Meijwaard
15 April 2009, 18:54
Hey, nog een Atilla persoon! Alleen elbaria of ook einheri? Het kwartje is bij mij nog niet gevallen maar goed ik ken veel larp mensen nog niet echt bij naam (vooral de pc's niet)
Wat voor dansen doe je? Hoe lang al? Waarom?
Welkom hier in ieder geval, en misschien zie ik je binnen kort wel (vaste Atilla Larpster)
Edit: Oh wacht, die ben je (lang leve hyves :p)
Ja, Hyves is de uitvinding van de 20ste eeuw! Lang leve de multi media :dance:
Ik speel alleen bij Elbaria, tijd is de rede. Studeer en werk fulltime.
Dans? Ik hou van dansen op D&B, Electro en binnenkort... liever vandaag dan morgen wil ik gaan salsa dansen. :dance: Wederom, tijd *O*
En bedankt! Voel me meer en meer welkom :D
Wie oh wie is Ashalinda?!
ashalinda
16 April 2009, 07:10
Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag. B)
Het kan zijn dat je me niet kent aangezien ik nog maar twee keer bij elbaria ben geweest dusse :rolleyes:
ik zou nog steeds een keertje posten he, ohh wat slecht! nou bij deze dan schatteke!:wub:
en dan nog een vraagje, ehm, rood dekbed met zwarte matrashoes, of... zwart dekbed met rode matrashoes ;)
als je de keus had he, want in de v&d hadden we niet veel keus :P
Thomas Meijwaard
15 May 2009, 14:54
Oeh! Moeilijke vraag Shiva!
ik denk dan toch stiekum een zwarte matrashoes met een rood dekbed! ;)
helaas die optie is er niet ;)
hym88443hr
9 September 2010, 11:30
Actually in Australia there are over hundreds of different brands for UGG Langley Soho Collection (http://www.fancyuggboots.com/ugg-women-5608-langley-soho-collectionsilt-p-578.html) boots.
Copyright © 2003 - 2008, Skwuig