PDA

View Full Version : Het Boekenfestijn

Pagina's : [1] 2 3

Faust
18 March 2009, 19:03
Dat deze er niet tussen staat. Heiligschennis!

Dit ware festijn van goedkope (maar zo goed als nieuwe) boeken bevindt zich om de antal maanden egens in Nederland en Begiλ. Hier zijn boeken in het Nederlands en Engels te vinden voor belacheljke kortingen (soms tot 90%). Toegang is gratis!

Hier de data en plekken:

19 • 20 • 21 • 22 MRT HOME BOXX NIEUWEGEIN
2 • 3 • 4 • 5 APRIL KORTRIJK XPO
23 • 24 • 25 • 26 APRIL MECC MAASTRICHT
14 • 15 • 16 • 17 MEI ANTWERP EXPO
18 • 19 • 20 • 21 JUNI AMERICAHAL APELDOORN
3 • 4 • 5 • 6 SEP JAARBEURS UTRECHT
24 • 25 • 26 • 27 SEP ETHIAS ARENA HASSELT
15 • 16 • 17 • 18 OKT BRUSSELS EXPO
5 • 6 • 7 • 8 NOV BEURSGEBOUW EINDHOVEN
26 • 27 • 28 • 29 NOV RAI AMSTERDAM
17 • 18 • 19 • 20 DEC FLANDERS EXPO GENT

Meer info: www.boekenfestijn.nl

Zijn er mensen die naar de komende in Nieuwegein komen? Ik ga waarschijnlijk donderdagavond.

Leetah
18 March 2009, 19:48
Ik ga 20 maart naar Nieuwegein ^_^
Hopelijk staan er nu wat minder zwarte strepen dwars over de pagina's.
Dat vond ik vorig jaar erg irritant.

Juhani
18 March 2009, 21:51
Ik weet het niet, want ik weet gewoon dat ik dan teveel koop en dat geld kan ik beter aan andere dingen uitgeven. Aan de andere kant, het is natuurlijk wel heel leuk.
Die in Utrecht pak ik sowieso mee, dat is inmiddels vaste prik ^_^

The Grim Squeaker
19 March 2009, 06:38
Ik ga waarschijnlijk ook vanmiddag/avond even langs. Met bonnetje voor gratis boek natuurlijk ;)

Meelaynah
19 March 2009, 11:53
Ik weet het niet, want ik weet gewoon dat ik dan teveel koop en dat geld kan ik beter aan andere dingen uitgeven. Aan de andere kant, het is natuurlijk wel heel leuk.

Boeken zijn de beste investering!

Die in Utrecht pak ik sowieso mee, dat is inmiddels vaste prik ^_^

Skwuigmeet van maken? n_n

Faust
19 March 2009, 13:05
Zekers. Volgens mij zijn er meerdere skwuigjes die naar het boekenfestijn in Utrecht gaan. Ik ga soms twee keer... 0) Die in Nieuwegein is voornamelijk om mijn koopkriebels in toom te houden in de tussentijd :p

Juhani
19 March 2009, 15:58
Ik vind het eigenlijk nooit zo praktisch om met een grote groep op het Boekenfestijn rond te lopen, maar daarna ergens iets drinken is natuurlijk wιl praktisch :P Maar goed, dat zien we in september dan wel weer.

Faust, laat je even weten hoe het was en wat voor boeken er lagen? Als er echt iets interessants te vinden is, fiets ik er misschien wel even heen, maar anders wacht ik echt tot september.

Faust
20 March 2009, 09:47
Faust, laat je even weten hoe het was en wat voor boeken er lagen? Als er echt iets interessants te vinden is, fiets ik er misschien wel even heen, maar anders wacht ik echt tot september.

Het was een beetje een mengelmoes van oude en nieuwe boeken. Er was veel aanwezig dat er vorig jaar ook was, maar ook een aantal nieuwe dingen. Wachten tot spetember moet wel kunnen, denk niet dat je al te veel zal missen. Ik heb maar 3 boeken gekocht dit keer, ter indicatie. Meestal moet ik er kiezen tussen een stuk of 10-15 :P

Leetah
20 March 2009, 21:01
Ik heb maar 1 boek. En dan nog niet eens een leesboek :(
Terwijl ik vorig jaar twee tassen vol had.

Thomas Meijwaard
15 April 2009, 22:23
November, Eindhoven... dan kan ik pas. :(

Nefke
25 August 2009, 09:07
Yay de volgende staat dus weer voor de deur! Ik ga (vanwege 't feit dat alle andere dagen/dagdelen vol zitten) op donderdagavond. Gaan er meer mensen dan?

Juhani
25 August 2009, 09:39
Nope, ik moet donderdagavond werken. Vrijdagavond ook.
Ik denk dat het zaterdag wordt voor mij, dan heeft vriendlief ook geen co-schappen en kunnen we wellicht samen gaan.

Niamh
25 August 2009, 10:20
Als ik ga, denk ik dat het zaterdag gaat worden

Faust
25 August 2009, 13:21
Zoals het er nu uitziet, wordt het vrijdagavond voor mij. Maar plannen kunnen wijzigen. Donderdag komen is voor mij momenteel ook nog een optie (moet nog even zien welke mij uiteindelijk het beste uitkomt). Zaterdag en zondag zullen het voor mij in ieder geval niet worden.

Rϊna
25 August 2009, 15:16
Hmm.. ik denk dat ik afwacht tot het in november in Amsterdam is! :)

Dagnal Ungarth
25 August 2009, 16:12
Ik wacht zelf nog even op die in Eindhoven. Goedkoop boeken inslaan is een beetje zinloos als je je blauw betaalt aan een treinkaartje.
Ik heb in elk geval weer genoeg kleingeld opgespaard. Ik heb nu een euro of vijftig in 20-centstukken :D

Nienna
26 August 2009, 12:38
Ik ga vrijdag met een vriendin van mij :)

Inwinyΰre Aranel
26 August 2009, 15:13
Oei, eigenlijk heb ik er wel zin in om weer eens op een Boekenfestijn rond te lopen, maar weet niet of ik eraan toe kom in Utrecht.

Juhani
2 September 2009, 12:20
Ik ga kijken of ik morgenmiddag/ochtend vast even langs kan gaan want eigenlijk heb ik zin om meerdere keren te gaan, het is toch gratis en praktisch om de hoek n_n

Juhani
3 September 2009, 15:15
Ik ben inderdaad net even geweest en ik vond het tegen vallen. Er waren weinig nieuwe boeken, veel van hetzelfde en sommige prijzen waren gewoon nog best hoog.

Ik heb nu maar drie boeken gekocht en dat vind ik best weinig. Nu ben ik aan het twijfelen of ik nog terug ga voor de Bunny Suicide ansichtkaarten.

Inwinyΰre Aranel
3 September 2009, 16:43
Oh, dat is jammer, want ik wil eigenlijk zaterdag even langs, maar het moet wel het treinkaartje waard zijn...

Niamh
3 September 2009, 19:40
Hmm jammer dat het tegenviel. Ik ga toch even kijken zaterdag, toch dichtbij ;)

Faust
3 September 2009, 23:21
Ik ben inderdaad net even geweest en ik vond het tegen vallen. Er waren weinig nieuwe boeken, veel van hetzelfde en sommige prijzen waren gewoon nog best hoog.

Precies. Ben ook vanavond geweest. Ik had gehoopt dat er nieuwe boeken zullen zijn na een jaar, maar ik heb helaas weinig nieuws gezien... Jammer.

Nefke
4 September 2009, 10:12
Precies. Ben ook vanavond geweest.
Haha ik zei nog tegen RJ: je komt hier nooit iemand tegen want iedereen staart naar de tafels... en ik heb je inderdaad niet gezien :P Alhoewel ik er uiteindelijk maar een uurtje ben geweest (van kwart over 6 tot kwart over zeven) en toen m'n karretje vol had.

Ik was al een tijdje niet geweest dus van niets-nieuws had ik geen last, en mijn buit was dan ook nog best aanzienlijk (maar goed mijn vriendje heeft dan ook iets van 7 Wordsworth Classics ingeslagen en heft zich moeten inhouden).

Zag dat het volgend jaar in maart ook in Den Bosch is, dan ga ik zeker nog wel weer kijken omdat het om de hoek is, maar kan me voorstellen dat het dan (omdat er geen reiskosten aan zitten) minder uitmaakt als ik niets vind.

Juhani
4 September 2009, 10:56
Ik sowieso nog een keer omdat ik voor vrienden even iets op moet halen. :P