PDA

View Full Version : Robin Hood

Juhani
2 February 2009, 14:29
Dit jaar komt er alweer een nieuwe film, Nottingham. Ik heb even de tien meest gangbare adaptaties naar het witte doek/televisie gepakt en die in een poll gestopt.
Weer eens wat anders :P

Scider
2 February 2009, 15:07
Ik kan niet kiezen! Robin of Sherwood is onvervalst jeugdsentiment, en Men in Tights...ook, eigenlijk. :P Arghblargh!

De rest kan wat mij betreft gestolen worden, btw. ;) In verhouding tot de eerdergenoemde titels zeker!

Mara
2 February 2009, 15:12
Men in tights!
Op nummer twee had voor mij een serie gestaan die er volgens mij niet tussen staat. Daar speelde Will Scarlet uit Men in Tights ineens Robin Hood, en ik had echt een onvervalste girl-crush op hem toen ik 12 was ofzo. Net zoals een van mijn matties, en we gingen altijd ruzie maken over hoe je zijn naam spelde omdat er heel veel ll-en en ss-en in zaten ofzo :P

Ah, jeugdsentiment <3

Maar princess of thieves? Nooit van gehoord en het klinkt eng O_O

mellon
2 February 2009, 18:54
Oei oei oei, wel moeilijk hoor! Men in tights of Robin of Sherwood. Allebei even leuk. Ik kan niet kiezen, dus ik laat mijn stem voorlopig even openstaan.

raafje
2 February 2009, 19:43
Er is voor mij maar een Robin Hood film en dat is die van Disney^_^

Tharucion
5 February 2009, 08:46
DISNEY!!!! n_n

(lijkt me duidelijk :p)

Lucius
6 February 2009, 09:21
Men of tights hands down :p

Ik heb wel een aantal Robin Hood films gezien, maar dit is (voor mij) de meest memorabele.

Juhani
6 February 2009, 09:23
Maar princess of thieves? Nooit van gehoord en het klinkt eng O_O

Ja hè!! Ik kende hem ook niet maar wilde tien keuze opties :P Deze was te fout om er niet bij te zetten!

Zelf ga ik trouwens heel fout voor Prince of Thieves, vanwege Christian Slater en Morgan Freeman.

Fae
8 February 2009, 15:46
@Mara: Volgens mij bedoel je 'The new adventures of Robin Hood' met Matthew Porretta, toch? Matthew Porretta speelde tenminste Will Scarlett in Men in tights. Die serie heb ik ook nog echt de hele tijd gevolgd toen die werd uitgezonden.

Maar ik heb gestemd op Robin of Sherwood. Geweldige serie met precies de juiste mix van humor, historie, legende en magie. Wel met Michael Praed als Robin Hood, want Jason Connery was toch minder.

ashalinda
8 February 2009, 16:20
Men in tights! Die is fantastisch! _O_

jinry
10 February 2009, 16:07
Uuuuuuuuuhmm, de meeste ken ik niet (men in tights alleen fragmenten).
Maar ik vond zowel de tekenfilm als die ene met Kevin Costner helemaal geweldig! B)
(geen optie dus)

Gardian
15 February 2009, 12:11
men in tighs ^^

SinRaven
22 April 2009, 16:49
De disney robin hood. Omdat we die op band hadden, en op dezelfde band als Lion King. En Lion King keek ik toen ik 3/4/5 was élke dag! En dus is dit ook voor bij een ware jeugdsentiment.

Faust
22 April 2009, 17:46
Ik vind Robin Hood: Prince of Thieves toch het leukste. Hoewel Men in Thights wel heel dichtbij komt.

Candyman
24 April 2009, 23:11
Robin Hood: Prince of Thieves (Kevin Costner). Maar dan vooral omdat ik bar weinig uit het lijstje ken :$

Sal A. Mander
26 April 2009, 17:55
Op basis van jeugdsentiment: Robin of Sherwood.
Maar ook een erg leuke serie. :-)